Despre noi

    Centrul Medical PULS 2009,a fost inaugurat in decembrie 2009, și este situat în  apropierea Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş, a Universitații de Medicină și Farmacie Târgu Mureș și a celor mai importante unități medicale din oraș.

    Cladirea Centrului Medical PULS este formată din demisol, parter și două etaje, cu o suprafaţă de 1000mp.

    În prezent la parter funcționează un ambulator de specialitate, compus din 6 cabinete în care oferim urmatoarele servicii medicale: Diabetologie, Endocrinologie, Gastroenterologie, Chirurgie, Ortopedie, Neurologie, Cardiologie, Medicină internă, Echografie, Medicina Muncii, Psihiatrie, Psihilogie-Psihoterapie, ORL, Laborator.

    La etajul 1 funcționează un spital privat cu spitalizare continuă, care cuprinde două săli de operaţii, cinci saloane (în total 16 paturi), fiecare cu dotări corespunzătoare confortului propriu (grup sanitar, monitorizare, televizor, telefon, internet), salon post operator cu 2 paturi mobile, anexe necesare desfăşurării activităţii medicale - chirurgicale și  lift pentru targă şi personal medical.

    Etajul 2 cuprinde departamentul administrativ,  camera de gardă,  camera medicilor și camera de studiu.

    Demisolul cuprinde două parți, in care  funcționează un laborator de imagistică medicală (Computer Tomograf, mamografie), într-o parte, iar în partea opusă este situată spălătoria proprie a spitalului precum și departamentul tehnic.

    Scurt istoric:
- august 2010 - deschiderea oficială a ambulatoriului de specialitate, spital, laborator de imagistică medicală;
- mai 2012 - inaugurarea unui Computer Tomograf Siemens cu 16 slice în cadrul laboratorului de imagistică medicală;
- octombrie 2012 - deschiderea unui punct de lucru în comuna Sărmașu, jud. Mureș;
- octombrie 2012 - deschiderea laboratorului de analize medicale PULS cu următoarele echipamente:
    * Analizor automat de imunologie IMMULITE ONE an fabr. 2012
    * Analizor automat de biochimie PENTRA 400 an fabr. 2012
    * Analizor automat de hematologie 5diff  PENTRA ES 60 an fabr. 2012
    * Analizor semiautomat de coagulare cu doua canale BFT II an fabr. 2012
    * Analizor semiautomat de urini cu un canal CLINITEK STATUS an fabr. 2012

    Personalul nostru medical vă stă la dispoziție cu amabilitate și vă oferă toate informațiile necesare, în așa fel încât toți pacienții noștrii să aibă parte de un tratament la cele mai înalte standarde.



    E important pentru noi, ca fiecare pacient care beneficiază de serviciile noastre medicale, să aibă satisfacția că a petrecut la noi un timp util, care a contribuit la însănătoșirea fizică și sufletească.

Drepturile pacientului:

1.   Pacienții au dreptul la îngrijirea sănătății la cel mai înalt standard, indiferent

      de statutul social, vârstă, sex, etnie, religie sau convingeri politice.

2.   Pacienții au dreptul la adresabilitate liberă la asistența medicală, conform

      prevederilor legale.

3.   Pacienții  au  dreptul  de  a  cunoaște  identitatea,  statutul  profesional  și 

      calificarea  celor  care  asigură serviciul de sănătate.

4.   Dreptul  de  a  fi  informați  în  legătură  cu  starea  sănătății  lor,  cu   

      procedurile  terapeutice  propuse,  cu diagnosticul și prognoza afecțiunii.

5.   Informațiile trebuiesc comunicate pacienților într-o manieră adecvată

      capacității lor de înțelegere. Dacă pacientul nu vorbește  limba oficială, trebuie

      să existe mijloace de traducere.

6.   Dreptul  de  a  fi  informat  și  de  a  lua  o  decizie  referitoare  la  efectuarea 

      unor  activități  de  cercetare /învățământ care implică persoana sa.

7.   După ce au fost informați asupra tratamentului pacienții au dreptul să-l

      accepte sau să-l refuze.

8.  Când  pacienții  sunt  incapabili  să-și  exprime  voința  și  este  necesară 

      intervenția  medicală  de  urgență consițământul poate fi presupus dacă nu

      există elemente exprimate anterior de pacient, care să ateste refuzul

      consițământului.

9.   În  cazul  pacienților  fără  discernământ  consițământul  este  exprimat  în 

      scris  de  aparținătorul  sau  reprezentantul legal.

10. Pacienții  au  dreptul  de  a  fi  informați  asupra  facilităților  de  care  dispune 

      spitalul  pentru  asistență personală, siguranța și confortul său.

11. Dreptul pacientului la intimitate și la confidențialitatea tuturor informațiilor

      legate de afecțiunea sa.

12. Pacienții au dreptul de a fi vizitați cu condiția respectării programului de      

      vizită stabilit de conducerea spitalului și de fiecare secție în funcție de

      specificul său.

13. Pacienții au dreptul să primească la cerere servicii religioase.

14. Dreptul la continuitatea îngrijirilor. 

15. Pacienții au dreptul de a li se examina și rezolva plângerile într-o manieră   

      justă, eficientă, promptă și de a fi informați asupra rezultatului.

16. Dreptul la ingrijirea cu respect si consideratie fata de valorile,convingerile si

      intimitatea pacientului.

Obligațiile pacientului:

1.   Odata internat,sunteti obligat sa purtati pe  durata  internării ținuta  regulamentară  de  spital personala (dus) imediat dupa ce pacientul ajunge in salon.

2.   Spitalul dispune de conditii pentru pastrarea unei igiene corporale-va  

      rugam, folositi-va de aceasta oportunitate!

3.   Sa nu părăseasca unitatea sanitară fara acordul medicului.

4.  Este interzis consumul de băuturi alcoolice și fumatul în incinta spitalului.

5.   Sa respecte Regulamentul de Ordine Interioară al spitalului .

6.   Va rugam sa  respectati unitatea sanitara  si  sa aveti  o atitudine  civilizata  fata de personalul  medical  și de  îngrijire,  precum  și fata  de  ceilalți pacienți.

7.   Sa respecte programul de liniste si sa păstreze curățenia în incinta spitalului.

8. Nu se permite tulburarea liniștii, degradarea mobilierului și bunurilor din dotarea secției și spitalului.

9.  Sa respecte toate actiunile privind igiena si curatenia care  se desfasoara in  spital, inclusiv in saloane .

10. Sa respecte programul de servire a mesei.

11. Sa pastreze alimentele de orice fel numai in frigider (nu pe masa sau noptiera).  

12. Sa vizioneze programele TV fara a deranja ceilalti pacienti.

13. Sa achite contravaloarea serviciilor deosebite de cazare si masa conform

     tarifelor afisate.

14. Sa  foloseasca  toate facilitatile  din unitatea sanitara  cu  responsabilitate  si  atentie,  in  caz  contrar, acestia putand suporta contravaloarea eventualelor defectiuni.

Acte necesare pentru internare:

1.   Biletul de trimitere de la medicul de familie / specialist din ambulator

2.   Buletin sau carte de identitate

3.   Dovada de asigurat: cupon de pensie; adeverință de salariat eliberata vizata

      de Casa de asigurari  de sanatate, adeverință de elev / student / militar în

      termen.



S.C. Cosamext S.R.L. are implementat sistemul de management al calitații în conformitate cu standardul ISO 9001:2008

certificat iso cosamext


Formular Evaluarea Satisfactiei Pacientilor

Pentru ca Dumneavoastră să fiţi mai mulţumiţi de serviciile noastre, noi am început să lucrăm în conformitate cu sistemul de management al calităţii ISO 9001:2000. În această idee, vă rugăm respectuos să completaţi chestionarul următor cu sugestiile şi comentariile Dumneavoastră referitoare la colaborarea noastră.

Dupa ce veti completa acest formular va rugam sa il trimiteti atasat la e-mail:

secretariat@medicpuls.ro

Va multumim!

S.C. Cosamext SRL Targu Mureseste un operator de date cu caracter personal,
inregistrat in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal,
cu nr.
23211